Проблема розвитку зв'язного мовлення дітей добре відома педагогічним працівникам. Тож головним завданням для вихователів ДНЗ є вдосконалення монологічної мови дітей, що сприяє розвитку їх зв'язного мовлення. Цю проблему можна вирішити через різні види мовленнєвої діяльності: переказ літературних творів, складання описових розповідей, створення творчих оповідань, заучування віршів, складання розповідей за картиною.
Щоб досягти певних результатів, слід використовувати нетрадиційні форми роботи з дітьми з формування зв'язного мовлення. Саме про це і йшла мова під час методичного об'єднання вихователів на тему "Моделювання зв'язного мовлення дітей засобами мистецтва запам'ятовування (мнемотехніка)", який відбувся 19 жовтня 2018 року в Володарському ДНЗ (ясла - садок) "Пізнайко".
Про інноваційний підхід до розвитку зв'язного мовлення дошкільників говорила вихователь – методист Когут Л.А. В своєму виступі вона визначила фактори, які полегшують процес формування зв'язного мовлення, зокрема, зупинившись на менмотехніці (мистецтві запам'ятовування). Людмила Анатоліївна наголосила, що мнемотехніка є системою методів і прийомів, які забезпечують успішне запам'ятовування, збереження і відтворення інформації, знань про особливості об'єктів природи, про навколишній світ, ефективне запам'ятовування структури розповіді, і, звичайно, розвиток мовлення. Адже саме з допомогою мнемотехніки можна розвивати у дітей уміння з допомогою графічної аналогії розуміти і переповідати знайомі казки, вірші; навчати малюків правильній звуковимові; знайомити з літерами та цифрами; розвивати у дітей розумову активність, спостережливість, кмітливість, мислення, увагу, пам'ять, уяву; сприяти вирішенню дошкільниками винахідницьких завдань ігрового, казкового, етичного характеру.
Інтегровані заняття у середній групі «Ромашка» та у ІІ молодшій групі «Горбинка» з використанням елементів мнемотехніки запропонували переглянути присутнім вихователі Володарського ДНЗ(ясла - садок) "Пізнайко" Загородня Л.Л.М. та Міщенко Н.В.