Проблема розвитку зв'язного мовлення дітей добре відома педагогічним працівникам. Тож головним завданням для вихователів ДНЗ є вдосконалення монологічної мови дітей, що сприяє розвитку їх зв'язного мовлення. Цю проблему можна вирішити через різні види мовленнєвої діяльності: переказ літературних творів, складання описових розповідей, створення творчих оповідань, заучування віршів, складання розповідей за картиною.
Щоб досягти певних результатів, слід використовувати нетрадиційні форми роботи з дітьми з формування зв'язного мовлення. Саме про це і йшла мова під час методичного об'єднання вихователів на тему "Моделювання зв'язного мовлення дітей засобами мистецтва запам'ятовування (мнемотехніка)", який відбувся 19 жовтня 2018 року в Володарському ДНЗ (ясла - садок) "Пізнайко".