» » » ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ вчителя-логопеда логопедичного пункту

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ вчителя-логопеда логопедичного пункту

Автор: admin 8-12-2010, 23:24
1. Загальні положення
1.1. Підпорядковується: районному відділу освіти.
1.2. Призначається та звільняється наказом РВО (МУОН) від¬повідно до законодавства про працю.
1.3. Робочий тиждень - 18 годин, відпустка - 56 календарних днів.
1.4. Керується документами: Закон України про освіту, Конвен¬ція ООН про права дитини, Положення про логопедичні пункти си¬стеми освіти, підзаконні і нормативно-правові акти та документи з питань навчання та виховання дітей із особливими потребами.
2. Кваліфікаційні вимоги
2.1. Учителем-логопедом призначається особа, яка має вищу дефектологічну освіту, виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами, методами навчально-корекційного процесу, забезпечує високу ре¬зультативність, якість своєї праці, відзначається загальною куль¬турою, моральними якостями.
2.2. Учитель-логопед повинен:
- володіти знаннями в обсязі вищої спеціальної освіти зі спе¬ціальності "Дефектологія та логопедія" для успішного вирішення корекційно-педагогічних завдань;
- знати цілі, принципи, зміст корекційного навчання та вихо¬вання дітей із мовленнєвим недорозвитком;
- володіти сучасними методиками усунення мовленнєвих вад, враховуючи анатомо-фізіологічні та клінічні ознаки порушень;
- знати програмові методичні документи, дидактичні матеріа¬ли для роботи з дітьми, які мають мовленнєві порушення;
- враховувати індивідуальні та вікові особливості дітей;
- виконувати нормативні вимоги до оснащення логопедичних кабінетів;
- знайомитись із сучасними досягненнями психолого-педагогічної, дефектологічної, логопедичної науки та практики;
- вільно володіти державною мовою відповідно до чинного за-конодавства про мови в Україні.

2.3. Учитель-логопед повинен ефективно використовувати про¬фесійні знання в практичній педагогічній діяльності.
2.4. Учитель-логопед повинен мати ціннісні орієнтації, спрямо¬вані на всебічний культурний, духовний розвиток людини як осо¬бистості та найвищої цінності суспільства.
2.5. Вчитель-логопед має володіти культурою спілкування, його формами, засобами.
3. Посадові обов'язки
3.1. Виявляє, обстежує учнів загальноосвітніх навчальних закладів, які мають вади мовлення.
3.2. Враховуючи характер мовленнєвих порушень, вікові, ін¬дивідуальні особливості дітей, планує і здійснює навчально-корекційну роботу, забезпечує умови для засвоєння ними освітніх прог¬рам.
3.3. Використовує ефективні форми і засоби активізації мовлен¬ня, фонематичного сприймання, попередження порушень письма та читання, проводить логопедичні заняття щодо усунення вад мо¬влення.
3.4. Підтримує тісний зв'язок із вчителями, батьками дітей, які відвідують логопедичний пункт, надає їм кон¬сультативну допомогу.
3.5. Дбає про поповнення матеріально-технічної бази логопедич¬ного кабінету, є матеріально відповідальною особою, підбирає і виго¬товляє дидактичний матеріал щодо розвитку зв'язного мовлення.
3.6. Систематично підвищує свій професійний рівень, педагогіч¬ну майстерність, загальну культуру.
3.7. Дбає про особисту безпеку і здоров'я оточуючих людей в про¬цесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території освітнього закладу.
3.8. Знає і виконує вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуван¬ням та іншими засобами колективного та індивідуального захисту.
3.9. Проходить у встановленому законодавством порядку попе¬редні та періодичні медичні огляди.
3.10. Працівник несе безпосередню відповідальність за пору¬шення зазначених вимог.
4. Відповідальність
4.1. Учитель-логопед несе відповідальність за правильне та своє¬часне виконання обов'язків, викладених у даній інструкції.
5. Права
5.1. Вільно обирати форми, методи, засоби корекційної роботи.
5.2. Проводити роботу з батьками з питань мовленнєвого розвит¬ку дітей.
5.3. Вносити пропозиції щодо поліпшення умов праці.
5.4. Своєчасно отримувати заробітну платню залежно від поса¬ди, яку займає.
5.5. Має право на здорові, безпечні та належні для продуктивної праці умови.
5.6. Має право на соціальний та правовий захист відповідно до його статусу.шаблоны для dleскачать фильмы

Коментарі до статті:

Шановний відвідувач, Ви зашли на сайт як незареєстрований користувач
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм логіном

Зареєструватись

Новини osvita.ua

Підсумки тижня в освіті: головні події

Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулися в українській освіті
12 серпня 2022 19:14

У Києві відмовилися від російської мови у школах

Освітніми програмами шкіл міста не передбачається викладання предметів російською
12 серпня 2022 17:28

Молоді педагоги мають право на грошову допомогу

Випускникам вишів, які уклали договір про роботу на посадах педпрацівників, передбачена допомога
12 серпня 2022 15:09

Підлітків запрошують на фахові психологічні консул ...

В Україні запрацювала платформа психологічної підтримки для підлітків від UNFPA
12 серпня 2022 13:18

Стартувала реєстрація для участі у спеціальній сес ...

Зареєструватись можуть вступники, які не змогли зробити цього в основний і додатковий періоди
12 серпня 2022 12:49

Учасники додаткової сесії НМТ отримали запрошення

У запрошеннях зазначено дату, час (за київським часом) і адресу проведення мультитесту
12 серпня 2022 12:26

Хто на сайті

Всього на сайті: 1
Гостей: 0
Користувачів: - отсутствуют
Роботи: crawl Bot

20-ка відвідувачів: admin, Alla

Опитування

Оцініть наш сайт

Добре
Задовільно
Жахливо

Популярне

    «    Серпень 2022    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031 

    Статистика